Producenci
Zwroty i reklamacje

Szanowny Kliencie,

w rozumieniu art. 221 KC. prawo odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie Klientów będących konsumentami.

1. Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne defekty zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki. Następnie skontaktuj się ze sklepem internetowym otulzapachem.pl.

2. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki możesz otworzyć ją w obecności kuriera. Jeśli stwierdziłeś jakąkolwiek niezgodność, konieczne jest sporządzenie protokołu rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

3. Jeżeli zakupiony przez Ciebie towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodne z przedstawioną poniżej procedurą reklamacyjną:

a)      Odeślij towar do nas wraz z dołączonym do niego pisemnym oświadczeniem, w którym opisane są szczegółowe powody reklamacji produktu. Dołącz także adres zwrotny oraz numer konta, na który rwrócimy pieniądze zaraz po uznaniu reklamacji przez nasz sklep.

b)      W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

c)       Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez jedno z poniżej wymienionych:

  • naprawę reklamowanego produktu,
  • przesłanie nowego egzemplarza produktu,
  • zwrot pieniędzy.

d)      Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany przelewem internetowym.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl